Galen?

DATUM: 2008-07-13 TID: 18:46:27
Jag gick in på http://www.blogg.se/ för att  kika runt om jag hittade någon bra blogg och då blev jag lite förskräckt när jag såg http://tuvaaah.blogg.se/ hon tog typ nakenbilder på sig själv. Jag tror faktiskt hon är ganska söt när hon inte visar sig naken. Men ärligt hon är 17 år och bor i Malmö och tar naken bilder på sin rumpa snippa eller vad ni nu kallar det och sina bröst fast då tar hon bort den lilla bröstvårtan men hon visar rumpan...Jag undrar ens om hennes föräldrar vet vad hon gör...Jag undrar också gör hon så för att få killar till sig? eller vad?.Sen gick jag in på kommentarerna och då är det typ bara killar som kommenterat och skrivit Hej snygging eller typ jag tycker du är så het.Adda mig på [email protected] och sånt. Och sen så var det en konstig kille som skrev såhär hej jag heter blabla och jag tycker du är sexig söt och gud vet vad. Och sen skrev han adda mig på [email protected] och då kan vi chatta så kan jag visa mig naken så kanske du kan visa dig naken...Sen var det en som skrev kan du inte ta bort det där hjärtat/cirkeln runt dina bröst. Men är alla killar så patetiska? jag vet inte vad killar tänker tänker dom med hjärnan eller med någon annan kroppsdel? Jag har inga fördomar mot killar men vissa killar som dom som skriver knäppa kommentarer....Jag fattar inte vad den där Tuva vill visa. Jag hoppas att det inte är för att hon är ledsen eller deprimerad....Men ärligt jag måste säga lite kul är det ju ändå att hon visar sig naken på en blogg som typ 1000-10000 läser....Fast det är nästan bara killar som läser den. Verkar det som.
Kommentarer
Katarina

Vilken linje menar du? :)

2008-07-13 @ 18:52:00
URL: http://koolakattis.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:
- Jag fotar med min Canon EOS 450D mer information hittar du här..
- Alla elaka eller rasistiska kommentarer raderas - All reklam raderas det med.
- Om du behöver hjälp med design får du fråga Haidi Jakobsson



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Haidi Jakobsson
Ellen Ahl Axelsson
Rebecka Aflaki
Erik Andersson
Kenza Zoutien
Irene Andersson
Emelie Ohlsson
Terese (tumadre)
Egoina
Roose
Elllena

RSS 2.0