kollo

DATUM: 2008-07-09 TID: 09:55:48
här kommer en bild på kollot jag varit...
Glömde ta en bild på kollot så jag lånade
en från google...

Synsholmens sommargård, sedd från vattnet. Gården har varit kollo sedan 1928. 

här kommer bilderna jag fotat


ja på kollot sov jag där...


jag det fanns sånna sängar också


en fin bild med en kajak och motorbåt.


jag vågar inte ta risken så därför har jag hjort så att man inte ser killarnas
huvud.


fin solnedgång.


badring med en fin natur i bakgrund
Kommentarer
mamma

Du är verkligen duktig på att fotografera...kajak och solnedgången är verkligen vackra bilder.



Kramis,



Mam

2008-07-09 @ 12:21:10
URL: http://nicolebambi.blogg.se/
Anonym

Hejhej :D

Jag har en liten tävling på min blogg : dagens bloggdesign :) Läs mer på www.tesshansen.blogg.se, hoppas just du vill vara med :D

2008-07-10 @ 21:16:23

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:
- Jag fotar med min Canon EOS 450D mer information hittar du här..
- Alla elaka eller rasistiska kommentarer raderas - All reklam raderas det med.
- Om du behöver hjälp med design får du fråga Haidi Jakobsson



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Haidi Jakobsson
Ellen Ahl Axelsson
Rebecka Aflaki
Erik Andersson
Kenza Zoutien
Irene Andersson
Emelie Ohlsson
Terese (tumadre)
Egoina
Roose
Elllena

RSS 2.0