Myggor=i hate it

DATUM: 2008-07-21 TID: 00:46:51
Asså jag hatar myggor har typ 4 på armen 3 på bena ett på lillfingret..Fatta lillfingret jag fattar inte hur jag kan ha det!! Sen typ på stan i italien idag så såg jag typ en tjej 6-8 år som hade napp hur töntigt är inte det? jag sluta när jag var 2-3 år tror jag fast jag grät när vi slängde dem..Sen såg jag en tjej 1 år hon ar så söt kort krulligt hår ljusbrunt bruna ögon napp och en söt klänning med blommor på....Jag går oftast runt i bikini kjolar shorts och sånna saker skitskönt...Runt 20-35 grader hur skönt som helst idag badade jag typ 10 gånger så har jag solat as brun har n före bilder sen så får ni nog se efter bild..
Lite musiktips.

1.Kate berry- i kissed i girl
2.colbie caillat- Bubbly
Ja det var dem jag kom på
Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:
- Jag fotar med min Canon EOS 450D mer information hittar du här..
- Alla elaka eller rasistiska kommentarer raderas - All reklam raderas det med.
- Om du behöver hjälp med design får du fråga Haidi Jakobsson



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Haidi Jakobsson
Ellen Ahl Axelsson
Rebecka Aflaki
Erik Andersson
Kenza Zoutien
Irene Andersson
Emelie Ohlsson
Terese (tumadre)
Egoina
Roose
Elllena

RSS 2.0