Allt är fel

DATUM: 2008-11-16 TID: 16:47:18
Nu är jag i en sån period att nästan allt jag gör blir
fel enligt mig?
Ex om ni går in på Om mig så har jag gjort om den
den ser förjävlig ut varför kan jag inte ha Photoshop
på den bärbara ? Jag har bara på den stationära datorn.
Och för att kunna gå in på internet så liksom måste man
ta en sladd från köket och sen in i mitt rum men den e
nästan för kort så isåfall måste jag fixa den och sen så
måse jag spara på ett USB-minne och sen lägga in den
på den bärbara det är så jobbigt.....Sen mår jag illa desutom
Jag hatar allting
Kommentarer
Mamma

Gumman....ibland känns det som allt är piss och att allt blir fel. Oroa dig inte utan det blir snart bättre :)



Love u/mam

2008-11-17 @ 11:32:00

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:
- Jag fotar med min Canon EOS 450D mer information hittar du här..
- Alla elaka eller rasistiska kommentarer raderas - All reklam raderas det med.
- Om du behöver hjälp med design får du fråga Haidi Jakobsson



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Haidi Jakobsson
Ellen Ahl Axelsson
Rebecka Aflaki
Erik Andersson
Kenza Zoutien
Irene Andersson
Emelie Ohlsson
Terese (tumadre)
Egoina
Roose
Elllena

RSS 2.0