Beställning :D

DATUM: 2008-10-09 TID: 07:34:05
Jag har gjort en beställning på fotogrejer :)
för 900 kr ungefär men med frakt blir det
1000 spänn som jag ska ge till pappa eller mamma
så jag har beställt en fjärrlösare och närbildslinser och
andra saker jag skriver namn på allting sen när jag kollat
upp exakt vad dem heter. Jag längtar til jul har önskat mig
jätteee mkt fotogrejer. Jag har önskat mig typ 4 objektiv blixt
och ritplatta och sminkbox skridskor och sånt...Jag längtar
tills Jul och När paketet kommer och till MIN Födelsedag
Kommentarer
S a r a

Vad har du för kamera?

2008-10-09 @ 19:25:39
URL: http://saaramarklund.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:
- Jag fotar med min Canon EOS 450D mer information hittar du här..
- Alla elaka eller rasistiska kommentarer raderas - All reklam raderas det med.
- Om du behöver hjälp med design får du fråga Haidi Jakobsson



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Haidi Jakobsson
Ellen Ahl Axelsson
Rebecka Aflaki
Erik Andersson
Kenza Zoutien
Irene Andersson
Emelie Ohlsson
Terese (tumadre)
Egoina
Roose
Elllena

RSS 2.0