Elin

DATUM: 2008-10-27 TID: 21:48:17
Jag och Elin ( min kompis) har haft jättekul idag...Vi tog bilder igår och idag med hennes kaniner och med alla andra sorters kläder och miljöer. Hon var jätteduktig ska visa några bilder nästa vecka... Jag sov över igår tills idag hos Elin ingen av oss kunde somna så vi somnade typ halv 1. Alltså halv 2 för oss. Eftersom vi ställt om klockan så nästa vekca blir det bilder. Imorgon ska jag vara med min kompis Alva från kollot i sommras. Så då kanske det blir ännu mer bilder om jag får för henne och om hon vill.
Kommentarer
Alice

Adda mig på msn; [email protected]

2008-10-28 @ 23:14:41
URL: http://alizzie.blogg.se/
Elin

Hej Nicole!! <3

Saknar dig!

När lägger du upp bilderna vi tog hos mig?

KRAAM

Elin

2008-11-03 @ 09:33:23

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:
- Jag fotar med min Canon EOS 450D mer information hittar du här..
- Alla elaka eller rasistiska kommentarer raderas - All reklam raderas det med.
- Om du behöver hjälp med design får du fråga Haidi Jakobsson



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Haidi Jakobsson
Ellen Ahl Axelsson
Rebecka Aflaki
Erik Andersson
Kenza Zoutien
Irene Andersson
Emelie Ohlsson
Terese (tumadre)
Egoina
Roose
Elllena

RSS 2.0