Faan för blogg.se

DATUM: 2008-09-07 TID: 20:35:32
F**n för blogg.se har försökt ladda upp bilder. Såklart funkar det inte när man har suttit i en halvtimme och redigerat och jag som ville visa bilder på Tindra som är 6 månader så gullig.Jag hatar blogg.se när det inte ska funka.Men när det
funkar är det som bäst så bilderna kommer väll upp imorgon om det går..Pappas Jobbar kompis ska typ få en bebis snart och  lilla jag har fått äran att fota bebisen. Eftersom jag är ett proffs på att fota (är lite egotrippad)..Hoppas att det funkar imorgon.
Kommentarer
Elena

Sötnöt, jag saknar dig! Längtar efter att få se dina bilder du har tagit! ;D

2008-09-08 @ 08:27:30
URL: http://elllena.webblogg.se/
Anonym

Bellissime foto

A.

2008-09-10 @ 13:20:48

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:
- Jag fotar med min Canon EOS 450D mer information hittar du här..
- Alla elaka eller rasistiska kommentarer raderas - All reklam raderas det med.
- Om du behöver hjälp med design får du fråga Haidi Jakobsson



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Haidi Jakobsson
Ellen Ahl Axelsson
Rebecka Aflaki
Erik Andersson
Kenza Zoutien
Irene Andersson
Emelie Ohlsson
Terese (tumadre)
Egoina
Roose
Elllena

RSS 2.0