Tjejnamn på g

DATUM: 2008-09-17 TID: 12:29:23
Hejsan eftersom vi kanske ska skaffa katt
så är våran katt G-Kullen och jag behöver därför
tips med kattnamn på g det är dock en tjej.

Här har jag kommit på några gärna dubbelnamn
historiska namn seriefigur film kändis men det
går även bra med andra...

Google-lina

Ginny

Glittan

Guamy

G-star

Gooal-lina

Gissely

Gweny-girl

Girly-greta

Girly-Garbo

Den namnen har jag kommit på

Här under kommer jag skriva namn ni
kommit på så kommentera så skriver jag
upp sen kommer jag kanske ha en liten
röstning då kan ni rösta på vilket namn
ni tycker e finast.....

Namn andra kommit på

Ginza
Gloria
Greta Garbo
Geisha Girl
Gossip Girl





Ps. Någon som gör snygga bloggdesigner gratis? skicka ett mejl
eller kommentera.

Kommentarer
Louise

Vad sägs om Greta Garbo? :) Ha en bra dag!

2008-09-17 @ 12:36:41
URL: http://theoman.blogg.se/
Mamma

Jag gillar Geisha Girl och Gossip Girl

2008-09-17 @ 13:54:26
nikita

hej , de bilderna i headern är tagna av min kompis som är fotograf. de bilderna i bloggen tar jag med min vanliga digitalkamera =)

2008-09-17 @ 13:56:43
URL: http://nikital.blogg.se/
sandra

ja, de är min hund =)

2008-09-17 @ 19:17:48
URL: http://sessah.blogg.se/
Carris

Hej du, vad sägs om Ginza eller Gloria? Annars tycker jag Greta var coolast. Puss på dig!

2008-09-17 @ 22:30:34
Jennifer

sv: jag tror att man ska antingen läsa boken eller se filmen, inte både och. Då blir den ena dålig, tyvärr.

2008-09-17 @ 22:33:13
URL: http://trollartollaren.blogg.se/
Sandra

Grynet

2008-10-03 @ 21:26:00

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:
- Jag fotar med min Canon EOS 450D mer information hittar du här..
- Alla elaka eller rasistiska kommentarer raderas - All reklam raderas det med.
- Om du behöver hjälp med design får du fråga Haidi Jakobsson



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Haidi Jakobsson
Ellen Ahl Axelsson
Rebecka Aflaki
Erik Andersson
Kenza Zoutien
Irene Andersson
Emelie Ohlsson
Terese (tumadre)
Egoina
Roose
Elllena

RSS 2.0