Kina

DATUM: 2008-08-13 TID: 09:25:16

u so säger (09:11):

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3083905.ab

Blacky your in my heart 4ever and simon i love u so säger (09:11):

läs

Blacky your in my heart 4ever and simon i love u so säger (09:13):

har du läst

Elin säger (09:13):

håller på

Elin säger (09:15):

vad taskigt!!!

Elin säger (09:15):

och knäppt,

Elin säger (09:15):

och dumt

Elin säger (09:15):

och helsnurrigt!

Blacky your in my heart 4ever and simon i love u so säger (09:16):

mm så det var inte hon när vi kollade fan vad taskigt

Elin säger (09:16):

mm

Elin säger (09:17):

men det såg konsitg ut när den där flickan sjöng, det såg inte ut som om att det var hon som sjöng tkr jag!

Blacky your in my heart 4ever and simon i love u so säger (09:17):

nej för när det var en ljus ton så ansträngde inte hon sig

Elin säger (09:18):

nej, eller hur

Elin säger (09:18):

hon bara stog och rörde på läpparna, och gungade lite, men det såg VERKLIGEN inte ut som om att hon sjöng!!!!

Blacky your in my heart 4ever and simon i love u so säger (09:19):

neppppppppppppppppppp

Elin säger (09:19):

dumma, dumma, dumma KINA

Blacky your in my heart 4ever and simon i love u so säger (09:19):

ellerhur man kan faktiskt sminka göra tänderna vita

Blacky your in my heart 4ever and simon i love u so säger (09:19):

tänk att hon bara är 7 år och för höra av kina att hon är ful

Elin säger (09:20):

men bara för att hon kanske inte var den vackraste, borde hon ändå få stå där, den andra tjejen såg så tillgjord ut, inte normal, asså hon såg inte ut att vara sådär fin från början, utan tillgjord, om du fatatr vad jag menar

Elin säger (09:20):

gud vad dumt!

Blacky your in my heart 4ever and simon i love u so säger (09:20):

mm

Elin säger (09:20):

jag skulle bli jättearg, om jag var hennes förälder

När jag och elin chattar kan det se ut såhär

Kommentarer
mamma

Visst är det hemskt....men som jag brukar säga så är inte livet rättvist....



Mam

2008-08-13 @ 14:29:21

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:
- Jag fotar med min Canon EOS 450D mer information hittar du här..
- Alla elaka eller rasistiska kommentarer raderas - All reklam raderas det med.
- Om du behöver hjälp med design får du fråga Haidi Jakobsson



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Haidi Jakobsson
Ellen Ahl Axelsson
Rebecka Aflaki
Erik Andersson
Kenza Zoutien
Irene Andersson
Emelie Ohlsson
Terese (tumadre)
Egoina
Roose
Elllena

RSS 2.0