3 luckan

DATUM: 2008-12-04 TID: 15:30:26
Jaaa nu börjar det redan ta slut med ideer....Men igår sa jag en rolig grej det kan jag ju avslöja...


JAG AVSÖLJAR
Vi satt vid matbordet, jag frågade mamma vad jag skulle skriva och hon hade ingen ide och då sa jag såhär

Jag: Men någonting måste du väl ändå komma på?
Mamma: Nej jag kommer inte på något.
Jag: Men du har ju känt mig längre än vad jag känt mig själv.
Mamma: Har jag väl inte?
Jag: Har du väl?
Mamma: Jag har känt dig i 11 år och du har känt dig själv i 11 år.
Jag: Aa juste det hade jag glömt..

Hehe
Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:
- Jag fotar med min Canon EOS 450D mer information hittar du här..
- Alla elaka eller rasistiska kommentarer raderas - All reklam raderas det med.
- Om du behöver hjälp med design får du fråga Haidi Jakobsson



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Haidi Jakobsson
Ellen Ahl Axelsson
Rebecka Aflaki
Erik Andersson
Kenza Zoutien
Irene Andersson
Emelie Ohlsson
Terese (tumadre)
Egoina
Roose
Elllena

RSS 2.0