5 luckan

DATUM: 2008-12-06 TID: 17:31:33

Heej igår var jag på idol så därför kunde jag inte göra 5:e luckan...Men ni får den idag istället.....

JAG AVSLÖJAR:

Hm, Nu kom jag på. Jag fick katten i torsdag :) hon är jättekelig och social. Inatt så skulle hon sova med mig i sängen. I början är hon lite jobbig men efter ett tag somnar hon...Vid 5-tiden måste jag gå på toaletten. Hon vaknar då. När jag kommer tillbaks och ska sova då är hon på bus homör hon ska inte sova....Jag går upp för att jag ska gå till mamma o pappa men hon följer ju efter. Så då lyfter jag  henne går till sängen lägger henne där lägger på täcket och går. Sen vid 10-tiden går mamma och kollar om Geisha är kvar...Och hon har varit så duktig så hon har sovit hela natten.. Kanske e den nya tekniken jag måste köra :P

       
Vill visa baken


        
  
 Cute Girl

Bilderna är från uppfödaren http://donsphynx.eu
Krasa Mira

Kommentarer
Katterna på Katthemmet Kompis

En sådan skönhet! Helt ljuvlig! /Tass, katterna på Katthemmet Kompis

2008-12-06 @ 21:25:19
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:
- Jag fotar med min Canon EOS 450D mer information hittar du här..
- Alla elaka eller rasistiska kommentarer raderas - All reklam raderas det med.
- Om du behöver hjälp med design får du fråga Haidi Jakobsson



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Haidi Jakobsson
Ellen Ahl Axelsson
Rebecka Aflaki
Erik Andersson
Kenza Zoutien
Irene Andersson
Emelie Ohlsson
Terese (tumadre)
Egoina
Roose
Elllena

RSS 2.0