9:e luckan

DATUM: 2008-12-10 TID: 18:38:36

Heej again......
Jag har redan kommit på =D

Jag avslöjar:
Jag hatar korv..Tanken av bara korv får mig nästan att spy. Vet ni vad korv innehåller? Nee juste så nu ska ni få veta..
Korv inneåller gristarmar ögon lever urinblåsa och massor av annat äckelpäckel..
UUUU vad äckligt nu har ni lärt er något nytt =D Och om era föräldrar säger att korv e nyttigt så ljuger dem för det är det inte.


Kolla det e världens längsta korv..Bild tagen från http://galet.se

Kommentarer
Anonym

Men usch vad äckligt =O



Vilken söt blogg du har, förresten =)

2008-12-14 @ 21:29:08

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:
- Jag fotar med min Canon EOS 450D mer information hittar du här..
- Alla elaka eller rasistiska kommentarer raderas - All reklam raderas det med.
- Om du behöver hjälp med design får du fråga Haidi Jakobsson



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Haidi Jakobsson
Ellen Ahl Axelsson
Rebecka Aflaki
Erik Andersson
Kenza Zoutien
Irene Andersson
Emelie Ohlsson
Terese (tumadre)
Egoina
Roose
Elllena

RSS 2.0