bajs

DATUM: 2008-11-04 TID: 20:29:29
När jag skulle möta upp min kompis Ellie i slussen för ett tag sen så var det typ stopp i trafiken gröna och röda linjen. Jag bor ungefär vid Odenplan. När jag började gå mot tunnelbanan så går jag förbi gamla tanter och dom pratar om att kollektivtrafiken jämt är så dålig. Jag förstår ju såklart inte vad dom pratar om. När jag kommer ner till tunnelbanan är det inga problem. Jag tar gröna linjen och sen när jag kommer till Rådmansgatan så säger den som kör tåget att det är fel och det kanske är igång om 10-20 minuter väntar i 15 min men innan dess har jag ringt ellie och hon säger också att det är fel på röda linjen. Vi skulle mötas runt 11 i slussen. Sen så tar jag bussen får vänta i ca 5 minuter.Fullpakad men får plats :P.... Sen så börjar tanter bråka med busschaffören. Sen möter jag upp ellie vid 1:tiden....Vi är hemma hos henne halv 2
Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:
- Jag fotar med min Canon EOS 450D mer information hittar du här..
- Alla elaka eller rasistiska kommentarer raderas - All reklam raderas det med.
- Om du behöver hjälp med design får du fråga Haidi Jakobsson



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Haidi Jakobsson
Ellen Ahl Axelsson
Rebecka Aflaki
Erik Andersson
Kenza Zoutien
Irene Andersson
Emelie Ohlsson
Terese (tumadre)
Egoina
Roose
Elllena

RSS 2.0