Telfonlist

DATUM: 2008-10-22 TID: 21:21:32
Har du pussat nummer 2?
Ja på kinden..Det är Alva från kollot i sommras.

Vad har du för relation med nummer 20?
Min mammas Italienska mobil...Har väll en väldigt bra relation med henne :)

När ska du träffa nummer 30?
Imorgon i skolan....Emma s

Är nummer 18 söt?
Emelie är jättegullig träffade henne på kollo i sommras.

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Camilla är jättetrevlig lärde känna henne i Italien hon kommer från Schweiz

Gillar du nummer 14?
Carolina min gudmor älskar jag ju.

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Nopp Amira vi gick på samma italienska.

När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Elin från Malmö ja det kan man ju undra säg men jag saknar henne enortm.

Är du nära vän med nummer 23?
Elena min moster kan man ju kalla nära vän eftersom hon är 17 år på fredag www.elllena.webblogg.se

Har du gått på bio med nummer 4?
Anette min kompis mamma ja henne har jag gått på bio med.

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Ja min gudmors brorsdotter henne saknar jag hon bor inte i STHLM :(

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Vi pratr inte så mkt min kompis mamma vi säger oftast Hej .....

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Cammilla som bor i vällingby vrf inte en snäll person..

Vad har du och nummer 24 för relation?
Elena våran kisse vi kommer få snart  hans uppfödare.

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Elin min kompis som bor i Linde jag vill träffa henne det var ett tag sen :(

Vad är det bästa med nummer 8?
Bawer det är väll att han är snäll och inte slåss.

Brukar du och nummer 16 träffas?
Carl Fredrik brukar jag träffa every day at school...Han får mig att asgarva


Kommentarer
jenny

sv: jasså? :) gratis lr?

2008-10-23 @ 17:39:00
URL: http://jnyyy.blogg.se/
jenny

sv; ahh visst do it :)

2008-10-23 @ 18:13:18
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Samantha Rogers

Hej! tack för kommentaren! det vore verkligen jättesnällt om du ville göra en design åt mig :) hör av dig!



Kram Samantha

2008-10-23 @ 18:15:10
URL: http://samanthakristine.blogg.se/
Anonym

åh. gud va bra! förklarar du hur jag ska göra eller hur tänkte du? hör av dig! :)

2008-10-24 @ 21:56:42
josefine

oj, glömde skriva att det var jag .

2008-10-24 @ 21:57:24
URL: http://josefineemelie.blogg.se/
Karl-bertill

Asså.. jag fattar ingen ting av den dära Telefonlist. FATTAR 0!

2008-10-26 @ 11:23:40
URL: http://dej!
Elin

Till Karl-bertill



Du tittar i din telefonkatalog på din mobil, och sen ränkar du uppifrån och ner, t.ex. nr 5, då ränkar jag till fem, och den femte personen i mitt fall är Ana, från kollot, och då är frågan kanske såhär:

När träffade du henne sist?

och då svarar jag:

På kollot i somras, -08.



Kanske inte världens bästa beskrivning, men, men...



KRAAM

Elin





2008-11-03 @ 09:40:46

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:
- Jag fotar med min Canon EOS 450D mer information hittar du här..
- Alla elaka eller rasistiska kommentarer raderas - All reklam raderas det med.
- Om du behöver hjälp med design får du fråga Haidi Jakobsson



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Haidi Jakobsson
Ellen Ahl Axelsson
Rebecka Aflaki
Erik Andersson
Kenza Zoutien
Irene Andersson
Emelie Ohlsson
Terese (tumadre)
Egoina
Roose
Elllena

RSS 2.0