Läs

DATUM: 2008-10-04 TID: 19:20:23

Paris Hilton Fairy Dust perfume Ad print
Bilden är verkligen fin men jag tycker inte om Paris Hilton.

Chanel Sequined goat sandal with functioning bulb heel
Vilken udda sko jag tror att den skulle gå sönder väldigt enkelt....Om jag får
säga det men annars var dem grymma.

Samsonite Black Label Trunk with Swarovski crystals
Samsonite Blings Swarovski Crystal helt äkta den skulle ligga runt §950 fatta...

Emporio Armani Samsung 2Night Effect
Nu har ju nästan alla kända märken gjort mobiler såp då måste ju självklart
Armani också göra en...Jag tycker det är töntigt med en "märkesmobil"


Emmy Awards 2008 Eva Longoria Marchesa dress
Shit vilken klänning sån vill jag också ha...Jag skulle inte tacka nej till den men jag
tycker den skulle ha passat bättre på någon yngre kändis..

Fashion for Relief Tartan Family 
Sån köänning vill jag också ha jag har förälskat mig i skotska saker
jag har en skotsk kjol..Jag var jättenära att köpa en skotsk klänning
på Limited too men den kostade 399 och den var inte direkt värd så
mycket eftersom den inte var jättefin.

Alberta Ferretti Dorothy Ruby Slipper
Hur hade dem tänkt sig att vi skulle gå i dem?? Det kan man ju undra..

Emma Watson in Vogue Italia October 2008
Vad fin Emma Watson e hon borde ju vara modell....

Emma Watson in Vogue Italia October 2008 photos 
Jag tycker om hennes uttryck på bild 2.................


Emma Watson in Vogue Italia October 2008 pictures 
Jag gillar den görna färgern på klänningen....

Emma Watson Vogue Italia October 08 
Jag tycker hon liknar min kompis kusin Isabelle

Kommentarer
A

Emma Watson ÄR ju modell?

2008-10-06 @ 01:42:26
Fanny

Första bilden på Emma Watson var helt underbar! Är det okej om jag kopierar den :O?

2008-10-10 @ 20:29:39
URL: http://baarajaag.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:
- Jag fotar med min Canon EOS 450D mer information hittar du här..
- Alla elaka eller rasistiska kommentarer raderas - All reklam raderas det med.
- Om du behöver hjälp med design får du fråga Haidi Jakobsson



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Haidi Jakobsson
Ellen Ahl Axelsson
Rebecka Aflaki
Erik Andersson
Kenza Zoutien
Irene Andersson
Emelie Ohlsson
Terese (tumadre)
Egoina
Roose
Elllena

RSS 2.0