Djur kan inte försvara sig.

DATUM: 2009-02-03 TID: 16:28:51

 
Bild tagen från Expressen

På filmsekvensen ser man hur hamstern tas upp ur en gul hink och dränks in i bensin. Sekunder senare flyger det brinnande djuret skrikandes genom luften. De fyra unga männen går sedan lös på den med golfklubbor samtidigt som de skrattar.
Djurplågeriet filmades med mobilkamera.
Tetxten ovanför är tagen från Expressen

Fattar ni vad hemskt? Att tortera ett djur som inte ens kan skydda sig :(
Jag ger ett extra ♥ till lilla hamstern vet att det inte hjälper men endå...
Jag har haft en hamster så jag tycker det är riktigt hemskt.
Jag tycker det borde bli hårdare staff på djurplågeri. Hoppas dem får fängelse.


PS: Läs Gilraens inlägg

Kommentarer
Jakob, Fotoblogg

Svar: Tack så jättejättemycket :) Nej det är inte jagsjälv som tagit bilden på mig, utan min brorsflickvän tog några bilder med min kamera, och sen har jag gjort den svartvit och sådär. :)

2009-02-03 @ 18:54:49
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Jakob, Fotoblogg

Och fyfan HUR kan man göra sådär mot ett djur, rent ut sagt förjävligt!!!!

2009-02-03 @ 18:56:06
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Elin

STACKARS HAMSTER!!! Jag ska döda dom som gjorde sådär!!!!

2009-02-08 @ 17:22:53
URL: http://elolinonpope.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:
- Jag fotar med min Canon EOS 450D mer information hittar du här..
- Alla elaka eller rasistiska kommentarer raderas - All reklam raderas det med.
- Om du behöver hjälp med design får du fråga Haidi Jakobsson



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Haidi Jakobsson
Ellen Ahl Axelsson
Rebecka Aflaki
Erik Andersson
Kenza Zoutien
Irene Andersson
Emelie Ohlsson
Terese (tumadre)
Egoina
Roose
Elllena

RSS 2.0